• Willkommen im Forum „Greifenklaue - Webforum +1“.

Neuigkeiten:

Aufgrund verschiedenster, regulären Spamregistrierungen auf unser Forum habe ich mich entschlossen, die Registrierung komplett zu deaktivieren.

Gerne erstelle ich euch aber einen entsprechenden Account manuell wenn ihr Kontakt mit mir über die Emailadresse in der Fußzeile des Forums (im Jargon "Footer") eine entsprechende Mail mit Screenname Wunsch schreibt.

Hauptmenü

They fight crime! - Seriengenerator

Begonnen von Greifenklaue, 26. Januar 2008, 00:48:28

« vorheriges - nächstes »

Greifenklaue

-> http://www.greensubmarine.co.uk/fightcrime.html

He's a witless crooked dwarf looking for 'the Big One.' She's a supernatural junkie detective trying to make a difference in a man's world. Together, they fight crime!

He's a suicidal one-eyed shaman on a search for his missing sister. She's an orphaned gold-digging nun from a family of eight older brothers. Together, they fight crime!

He's a genetically engineered gay dwarf plagued by the memory of his family's brutal murder. She's a blind belly-dancing cab driver on her way to prison for a murder she didn't commit. Together, they fight crime!

Und, Eure Serienhighlights?

"In den letzten zehn Jahren hat sich unser Territorium halbiert, mehr als zwanzig Siedlungen sind der Verderbnis anheim gefallen, doch nun steht eine neue Generation Grenzer vor mir. Diesmal schlagen wir zurück und holen uns wieder, was unseres ist.
Schwarzauge wird büssen."

Argamae

He's a world-famous guerilla ex-con who knows the secret of the alien invasion. She's a foxy junkie angel with a birthmark shaped like Liberty's torch. Together, they fight crime!

Na, wenn das nicht nach einer coolen Hero-Serie klingt? ^^

He's a superhumanly strong zombie stage actor with a passion for fast cars. She's a manipulative winged detective who believes she is the reincarnation of an ancient Egyptian queen. Together, they fight crime!

Das Konzept ist wohl selbst für HBO eine harte Nuss! [23]
In Memoriam Gary Gygax (1938-2008), Dave Arneson (1947-2009), Joe Dever (1956-2016), Greg Stafford (1948-2018), Terry K. Amthor (1958-2021) und Ingo Schulze (1977-2021)
|It's all fun and games - until somebody fails a saving throw!| D&D Meme

Galiban Uthmatar

He's a leather-clad Amish hairdresser with a secret. She's a man-hating red-headed traffic cop prone to fits of savage, blood-crazed rage. Together, they fight crime!   ( Das wäre doch ne klasse Serie für RTL  [25] )

He's a world-famous umbrella-wielding dog-catcher on the run. She's a sarcastic thirtysomething former first lady with a birthmark shaped like Liberty's torch. Together, they fight crime!  ( Kann mir das einer übersetzten? )

He's an old-fashioned dishevelled rock star She's a tortured paranoid opera singer who don't take no shit from nobody. Together, they fight crime!    ( Jon Bon Jovi & Tarja Turunen in einer Serie, cooool  [25]  )
Ich hab keine schlechte Laune. Steine vom Balkon werfen entspannt mich halt einfach.

Manchmal, wenn mir langweilig ist, gehe ich zu IKEA, setze mich in einen Schrank und sobald jemand die Tür öffnet, rufe ich: "Willkommen in Narnia!"

Elisabeth

He's a lonely shark-wrestling shaman possessed of the uncanny powers of an insect. She's a plucky mute socialite with the soul of a mighty warrior. Together, they fight crime!

Erinnert mich an einen alten SR Plot...

Komisch... [16]
Töte nie mehr, als du essen kannst!

Impressum: Dieses Forum wird betrieben von Linuxandlanguages.com, Inh. Maik Wagner / Seigerhüttenweg 52 / 38855 Wernigerode

Kontakt unter admin [at] greifenklaue [punkt] de

Datenschutzerklärung